tisdag 26 februari 2013

Event hos Slanka!

Igår var jag bjuden på ett bloggevent hos viktklubben Slanka i Hornstull. Vi fick träffa härliga Lena på Viktklubben som informerade oss om hennes viktresa samt om alla Slanka´s produkter m.m. Vi fick provsmaka deras soppor samt shakes och deras bars - så vi gick väldigt mätta & glada därifrån. Jag blev himla förtjust i deras soppor - kyckling samt grönsakssoppan! Dom kan jag mycket väl kunna tänka mig att ta till lunch varje dag, otroligt smakrika och goda!

Med oss hem fick vi välfyllda goodiebags - så nu ska det testas ännu mera Slanka :) Varma och kalla drycker ska testas samt mumsiga bars!

En annan sak jag hoppade på igår är att jag äntligen ska springa Vårruset tillsammans med ett gäng bloggerskor och Slanka. Det är verkligen på tiden! Längtar redan :)

Tack till Johanna & Lena på Slanka för gårdagens event!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar