tisdag 5 mars 2013

Slanka maxi VS kombi

Trots att jag vet att jag klarar att köra Slanka Maxi i tre veckor utan problem så har jag bestämt att jag börjar med tre veckor kombi, det vill säga att jag byter ut endast vissa måltider. I mitt fall så byter jag ut frukost och lunch. Anledningen = jag har inte bråttom till mitt mål. Varför jag ville göra den här livsförändringen är för att må bättre och äntligen komma igång med träningen igen. Dit har jag redan kommit och det vill jag fortsätta med. Det har ju tydligen redan gett resultat, minus 7kg och minus 10cm sen i slutet av januari.
Just dessa tre veckor med start denna är mina mest intensiva på länge - jag har jobb så gott som dygnet runt och även helgjobb och på den tredje så avslutas det med det stora eventet vi arbetat med - Bloggminglet 2013.
Med all den stress jag har framför mig och allt jobb - kombinerat med träning tror jag inte det är sunt att påbörja Slanka Maxi.
 
Så - jag kör Slanka kombi till en början - det är helt okej att gå ner långsamt och inte allt på en gång. Jag är redan helnöjd med vad jag lyckats med redan och är fortfarande helt säker på att jag kommer att lyckas att gå ner mina 15kg. Men istället för målet att allt ska bort imon 3-4veckor så sätter jag målet att innan 2014 ha gått ner allt och det viktigaste - att jag fortfarande har tid och samma lust att vilja träna. Kosten får man heller inte glömma - att inte falla tillbaka i gamla rutiner!
 
Måste bara avsluta med att tacka alla er underbara som pushar och berömmer mig! Ni är guld värd! Det är mycket tack vare er och min familj som jag finner glöden och orkar kämpa varje dag. För så är det - varje dag är en kamp med massor av frestelser.
 
 

3 kommentarer:

  1. Hur är slankas produkter i jämförelse med ex. noka? Jag som knappt klarar av någon sån där diet utan att få kväljningar. :-P
    Men jag får i mig naturdiet iaf. =)

    SvaraRadera