tisdag 5 mars 2013

Slanka maxi

Igår var jag in en sväng till Hornstull och viktklubben Slanka, istället för att beställa deras soppor och shakes så tyckte jag att det var lika bra att åka in till deras butik och välja ut vad jag ville ha istället. Jag slog till på en veckas shakes & soppor, totalt alltså 21st påsar - tre måltider per dag. Passade även på att köpa till några stycken bars - bra att ha i väskan då man inte hinner med sig och kan äta lunch eller frukost. Det är mitt absolut största problem - att jag missar flera mål då tiden inte räcker till.

Skulle vilja köra Slanka Maxi nu - det vill säga endast äta deras produkter i två-tre veckor, men till helgen ska vi åka till stugan och åka en del slalom - fick höra att det inte är det bästaste att träna så hårt då man kör maxi, utan det räcker med promenader då. Så kanske äter normalt i helgen och kör igen på måndagmorgon. Efter det blir det hårdkörning fram tills Bloggminglet 2013 - undrar hur mycket jag kan gå ner tills dess? Endast 18dagar kvar *iiihhh*.

Let´s do this!


1 kommentar:

  1. Det kommer gå jättebra, önskar jag följer med på bloggminglet så kunde vi visa upp våra nya snygga jag :)

    SvaraRadera